środa, 7 grudnia 2011

Pomysły na podarunki- bieżniki i podkładki świąteczne!





Kolejnym prostym do uszycia pomysłem na podarunki są podkładki lub bieżniki. Najłatwiejsze są oczywiście prostokąty lub kwadraty:) Ale gdyby ktoś z Was miał ochotę na gwiazdę betlejemską to z podkładami do patchworku drukowanymi w trójkąty da radę!

Powiem szczerze, nie zawsze wychodzą mi proste szwy, a kąty czasem nie są proste. Z podkładami jest to o wiele prostsze. To takie "ułatwiacze" szycia. Zresztą osoby, które były na ostatnich warsztatach patchworkowych to potwierdzą-nawet początkujące ( i pierwszy raz szyjące na maszynie!) uszyły prześliczne podkładki śniadaniowe::)

Tu link do video do obejrzenia na stronie producenta podkładów:
VIDEO

a tu link do podkładów na stronie Szmatki Łatki
PODKŁADY DO PATCHWORKU

3 komentarze:

EWŻ pisze...

Jakie piękne pomysły... może wykorzystam w tym roku taki pomysł na...
A pytanko mam takie: czy cos jest między wierzchem a spodem... jakiś rodzaj wypełniacza???? pozdrawiam Miluszka:)

Kangala pisze...

Tak to typowa "patchworkowa kanapeczka"- czyli u góry zszyte pacthworkowe obrazki, w środku ocieplina, na dole podszewka bawełniana. Wszystko przepikowane:)

Miluszka- dasz radę:)

EWŻ pisze...

HMMMM.... powinnam odrzec jak rasowa Polka: co ja nie dam rady??? i rzucić się z samolotu bez spadochronu....
ale cóż widocznie mam domieszkę także jakiejś innej krwi, bo powiem tylko, że się zobaczy;) Bardzo mi się podobają te bieżniczki i mam na taki ochotę od dłuższego czasu, a Twoje fotki tylko zaostrzyły mi apetyt.....