wtorek, 7 sierpnia 2012

Breakfast Mugrug // Podkładka śniadaniowa


I have dreamed about linen & cotton breakfast mugrug that will look a little bit old. Today I have finished it:) It is made from scraps of really limited babywearing wraps from Didymos "55's-Moss, Sunset ans Azur". They are woven specially from 55% pure linen and organic cotton. As a batting I put a cotton batting and the backing is from pure linen. I thought that the applique from old linen towel with calendary will match great with it. There is also some cream cotton lace around it. It is reversible-you can use it on the linen back as well:) What do you think about it?

Od jakiegoś czasu marzyłam o podkładce śniadaniowej- takiej "szorstkiej" z czystej bawełny i lnu, która wyglądałaby na troszkę starszą niż w rzeczywistości. Dziś ją skończyłam:)Uszyłam ją z kawałków limitowanych chust Didymos (Azur, Moss, Sunset)utkanych z 55% czystego lnu oraz bawełny organicznej. Jako ocieplinę użyłam cotton batting z bawełny organicznej, na tył dałam czysty len. Pomyślałam, że ciekawie byłoby dodać aplikacje z lnianej ściereczki z kartkami kalendarza- tej o której pisałam już wcześniej. Trochę bawełnianej koronki w kolorze kremowym i proszę podstawka gotowa! Jak się znudzi można ją również używać po lnianej stronie:)




Ścieg zygzakowy ustwiłam na bardzo gęsty- 0,5 a wysokość ściegu na 2,5.



1 komentarz:

Marakyo pisze...

Bardzo fajna według mnie :)

Pozdrawiam!