wtorek, 13 listopada 2012

Patchworkowe kocyki - Quilty dla dzieci


Ostatnie jesienne zimne wieczory zmotywowały mnie do uszycia trzech kocyków/quiltów dla dzieci. Wszystkie uszyte są z kawałków chust Didymos, które znane są z bardzo dobrej jakości materiału, no i oczywiście jako chusty do noszenia dzieci:)
Wypełnienie to ciepła ocieplina bawełniana ( już niedługo ponownie w Szmatce Łatce ). Tył to klasyczny mięciutki minky.

Nad tym kocykiem myślałam długo. Ze względu na chłodne kolory połączone z radosną pomarańczą Katji nazwałam go "Beautiful Winter Morning".

"Turkusowe Jezioro"


"Pawie w ogrodzie"


1 komentarz:

celinum pisze...

"Beautiful Winter Morning" to mój totalny faworyt - niebieskość idzie w parze w pomarańczem, idzie całkowicie. A powiedz,,,jak się pikuje na minky? Bo jeszcze tego nie próbowałam.