piątek, 9 sierpnia 2013

Hot Summer Mini Mug Rug // Podkładka kawowa w kolorach gorącego lata


I was dreaming whole year about hot summer and now when temperatures are very high I am really happy. I love swimming in the lakes and sea, which in Poland is rather cold. You should know that summer in Poland is very short.
I have made this mini mug rug to train triangles in dusty colours of hot summer. You can see on the photo dry and parched grass in the background.Now I am dreaming about rain:)
How about you?

Cały rok marzyłam o gorącym lecie, kiedy można w końcu kąpać się w jeziorze lub morzu, które w Polsce nie należy do najcieplejszych. Muszę przyznać, że mimo wszechogarniającej spiekoty jestem szczęśliwa-w końcu lato u nas jest takie krótkie. Wreszcie można poczuć się jak w Hiszpanii:)
Uszyłam tą małą podkładkę ćwicząc trójkąty w kolorach gorącego suchego lata. W tle na zdjęciu możecie zobaczyć wysuszoną trawę.
Teraz marzę o deszczu:)

Jak wygląda sytuacja u Was? Gorąco?

1 komentarz:

cOto.patchwork pisze...

Śliczna podkładka!
Oj, było gorąco!!! Nic nie szyłam, nic nie robiłam... Lubię lato, ciepełko, długie słoneczne dni. Ale tego roku to była za duża duchota, spiekota i... praca w pracy! ;-)
Leżąc na trawce, nad jeziorem - to tak! Wtedy może sobie grzać do woli!