wtorek, 29 maja 2012

My radish hexagons // Moje rzodkiewkowe heksagony:)


I have taken to garden my favourite book SEW TO SWAP, where in my opinion is the best tutorial for sewing hexagons and some fabrics in colours of radish. And I have started to sew new mini-quilt. I am not decided if I will match it with linen or other fabric. For you deliocious photos of spring juicy green and of course radishes:) Have a nice day!

Wzięłam do ogrodu moją ulubioną książkę SEW TO SWAP. Myślę, że najlepszy kursik szycia heksagonów jest właśnie w niej:) Do tego kilka tkanin w kolorach dojrzałych rzodkiewek i zaczęłam szyć mój mały quilt. Nie wiem jeszcze czy połączyć go z lnem czy z inną tkaniną. Specjalnie dla Was kilka zdjęć soczystej wiosennej zieleni i oczywiście rzodkiewek. Miłego dnia!







1 komentarz:

maroccanmint pisze...

Są cudne :) Uroczo dobrane kolory, a porównanie z rzodkiewkami rzeczywiście trafne. Co z tego będzie?
Życzę Ci bardzo ciężkiej sześciokątowej gorączki, z której już się nie wyleczysz :)To niesamowicie wciąga i tak bardzo cieszy...